Thursday, May 3, 2012

Video Jantan Aiskrim Mainan Orang Dalaman PKR?!?!?

Pendedahan terbaru oleh blog Gelombang Rakyat mengenai skandal seks Azmin Ali begitu menggemparkan senario politik Malaysia!?! Rupa-rupanya blog ini bermaksud untuk menjatuhkan kerjaya politik Azmin Ali sebelum menjadi MB Selangor!?!?
PKR begitu yakin akan menguasai Selangor semula selepas PRU13?!?! Sepatutnya Khalid menunggu sewaktu pengumuman pembubaran Parlimen untuk mula bertindak tetapi kerana takut Azmin akan mengeluarkan isunya yang dua kali lebih hebat ke alam maya maka isu Aiskrim Jantan telah berlegar sebaik sahaja isu Bersih masih hangat!?!?




Bukankah Khalid yang menaja Bersih melaui dana 'Selangorku Bersih'?!?! Oleh itu Khalid, Ambiga dan Anwar patut disaman kerana keganasan ke atas pegawai kerajaan dan harta awam semasa perhimpunan Bersih 3 yang lalu!?!? Azmin Ali memang dikaitkan sekali kerana merancang keganasan ini semua?!?! Bagaimanakah reaksi Azmin apabila mengetahui ini semua permainan politik Khalid?!? Adakah ini merupakan tanda untuk Shamsidar mengaku pernah mempunyai hubungan intim bersama Ketua Pembangkang yang mendukung seks songsang!?!?!!?


Gelombang Rakyat, 'Noh Omar Bakal Dedah Pelan Khalid Ibrahim Sebar Gambar Seks Azmin Ali', gelombangrakyat.blogspot.com, 3 Mei 2012, http://gelombang-rakyat.blogspot.com/2012/05/noh-omar-bakal-dedah-pelan-khalid.html dicapai pada 3 Mei 2012. Posted using BloggerPlus from my iPad

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More