Thursday, November 3, 2011

David Jones Menjadi Sebutan Di Malaysia Selepas CHOGM 2012!!!??

Menabur fitnah memang perbuatan yang keji di sisi mana-mana agama terutama sekali Islam.  Ini berikutan daripada fitnah daripada blog yang memetik akhbar luar negara yang penuh kontroversi dari Perth!!?  Kali ini PM dan FL telah difitnah dengan berbelanja ribuan ringgit!!??  Tidak salah kalau berbelanja dan menceritakan perbelanjaan tetapi biarlah dengan fakta yang kukuh dan sahih!??  

Gara-gara nak jual suratkhabar terus menabur fitnah sehingga anak PM pun dikaitkan sekali!!!  Syabas kepada David Jones yang mendapat publisiti percuma!!??  Tahap spin media di Australia memamg lagi rancak memandangkan mereka perlukan publisiti kerana ramai rakyat Malysia yang menuntut di Perth!!??  Sekiranya berjaya memberi gambaran anak PM belanja sakan di David Jones nescaya ramai rakyat Malaysia akan mencari gedung bergelar David Jones yang tidak dikenali di mata penduduk di Malaysia!!???

Memang agen pengiklanan David Jones sungguh berkesan kerana sekarang ini semua penyokong pakatan haram tahu akan David Jones dan CHOGM dan Bershit PERTH!!???

Jangan Percaya Atau Sebar Pembohongan - Najib

Khamis November 3, 2011
KUALA LUMPUR: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menjelaskan bahawa anak perempuannya bukan berada di Australia semasa beliau menghadiri mesyuarat ketua-ketua kerajaan Komanwel (CHOGM) di Perth, baru-baru ini.

Beliau berkata orang ramai sepatutnya tidak terpedaya atau terbabit menyebarkan pembohongan.

"Jangan percaya atau sebar pembohongan. Malah, anak perempuan saya tidak berada di Australia dan isteri saya (Datin Seri Rosmah Mansor) tidak membeli apapun barang kemas," kata Najib dalam Twitter terbarunya.

Ulasan beliau adalah berikutan penerbitan satu artikel dalam sebuah akhbar Australia yang mendakwa anak perempuannya membelanjakan A$60,000 di sebuah pusatbeli-belah di Perth, venue perhimpunan CHOGM.

Laporan itu juga menyebut mengenai "seorang wanita pertama diketahui telah membeli mutiara bernilai A$150,000 WA (Barat Australia)". Bagaimanapun, ia tidakmenamakan individu yang menjadi tanda tanya.

Najib dan Rosmah kini sedang mengerjakan ibadat haji di tanah suci.- BERNAMA

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More