Thursday, February 23, 2012

PKR Anwar Beri Sindiran Agar PAS Nik Aziz Undur!!???

Adakah Nik Aziz masih menyebelahi Anwar yang kini menyokong kerajaan haram Isarael?!!!  Ramai pihak yang percaya ini merupakan lakonan politik Anwar!!??  Namun apakah sebenarnya yang hendak diutarakan oleh Anwar?!!  

Adakah Anwar dalam diam-diam hendak PAS menggugurkan diri mereka daripada Pakatan Rakyat!!??  Minggu lepas Lim Guan Eng meroyan apabila diutarakan soalan mengenai pendirian DAP apabila PAS melaksanakan hudud?!!!  Adakah ini cara manis bagi PKR dan DAP untuk menyingkirkan PAS dari Putrajaya!!??  

Mungkin Anwar dan Lim sudah dapat melihat PAS tidak memiliki landasan politik yang kukuh!!??  Penyokong PAS adalah orang suruhan DAP mahupun PKR seperti PAS Miri yang berkempen bermati-matian namun DAP dan PKR yang mendapat kerusi!!??   Sudaholah PAS sendiri mau ingat kalau sindiran manis sudah diberi ambillah langkah bijak dan bubarkan PAS PIS PUS!!??

Anwar Perlu Beri Penjelasan Kepada Majlis Syura Pas - Ahmad Maslan 
 
KUALA LUMPUR, 21 Feb (Bernama) -- Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan mendesak Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi penjelasan kepada Majlis Syura PAS berhubung kenyataannya mengenai isu keselamatan negara Israel.

Ahmad berkata tindakan Anwar menjelaskan kenyataannya itu kepada Mursyidul Am PAS Datuk Seri Nik Aziz Nik Mat di sini Selasa boleh diibaratkan sebagai lakonan politik semata-mata.

Ini kerana sudah terbukti Menteri Besar Kelantan itu sentiasa memihak kepada Anwar termasuk dalam kes liwat dan video seks, kata Ahmad.

"Pendirian Nik Aziz tiada kredibiliti kerana beliau ulama politik. Jika Anwar takut hendak berdepan dengan Majlis Syura PAS, maka tidak perlulah heboh mahu berdebat dengan Perdana Menteri (Datuk Seri Najib Tun Razak)," katanya dalam satu kenyataan di sini, petang ini.

Selepas pertemuan kira-kira sejam hari ini, yang turut disertai Ketua Penerangan PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, Anwar berkata Nik Aziz memahami pendirian beliau mengenai Israel.

Pertemuan itu diadakan selepas Nik Aziz menggesa Anwar menarik balik kenyataan itu sekiranya benar ia dibuat atau menyaman The Wall Street Journal sekiranya laporan itu salah.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More