Tuesday, February 14, 2012

PKR Rafizi Low Class?!!! Kaki Kipas Baeek!!??

Bagaimana PKR Rafizi Ramli boleh digelar sebagai low class?!!  Kalau mengikut resume yang ditampal di pautan di bawah?!!  Apakah yang low class pasal Rafizi?!!  

Dalam diam-diam dapat jadi manager dan tidak kurang daripada 2 tahun dah jadi Senior Manager?!!  Kelulusan jurusan Elektronik tapi sebab ambil Kimia semasa A-Level terus dapat masuk Oil and Gas?!!!  Adakah begini orang yang diambil oleh Petronas?!!!  Patutlah selepas itu dia keluar masuk Selangor!!!??   Mungkin dah tidak tahan tekanan kerja dan juga tidak boleh mengikuti arahan orang yang lebih bijak daripadanya?!!


Haha... Rafizi Ramli Low Class

>> Tuesday, February 14, 2012


MyMassa  bongkarkan Keldai PKR pemimpin Low Class.... apa celup der... 

Di bawah petikan dari MyMassa...

Memanglah dia graduan luar negeri. Tapi cuba pembaca tengok keputusan yang dia dapat pada akhir pengajiannya.

SECOND CLASS LOWER??? MEMANG LOWER CLASS LA KAU NI RAFIZI.

Jangan jeles, i ni second class lower je. Tapi dapat jadi manager tau.

Cakap banyak macam pandai sangat, rupa-rupanya habiskan pengajian dengan kelas kedua rendah. Ramai lagi anak muda di Malaysia yang mempunyai keputusan lebih baik.

Menghabehkan boreh je Petronas hantar kau luar negara kalau setakat nak dapat result macam ni.

Ini macam punya budak pun Petronas boleh lantik dia sebagai Pengurus Paling Muda. Bukan itu sahaja, dia juga dapat pengurus kanan paling muda dengan hanya dapat SECOND CLASS LOWER!!!

Ertinya ada masalah cara kenaikan pangkat di Petronas. MyMassa dapat maklumat dari orang dalaman Petronas (seorang pengurus kanan) bahawa inilah kualiti yang ada di Petronas sekarang ni. Eksekutif muda memang cepat naik melangkaui pegawai senior. Hebat sangat ke diorang ni. Rupa-rupanya mereka hanya hebat membodek dan mengipas pegawai tertinggi Petronas. Kerap main golf dan berdampingan dengan big boss adalah cara mereka untuk cepat naik.

Padanlah dalam GLC sekarang ni ramai eksekutif muda cepat naik. Rupa-rupanya budaya jilat bontot boss semakin berleluasa. Kesian yang senior-senior lambat naik pangkat sebab permainan politik kotor para junior mereka.

Kepada Rafizi Ramli, ingatkan kau ni terpelajar sangat. Rupa-rupanya hanya terpelajar dalam ilmu bodek membodek. Pelajaran tak de la pandai sangat.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More