Friday, December 9, 2011

AWAS!!!?? Taktik Kotor Dikesan dari DAP!!!??

Baru-baru Bian dapat cerita bahawa DAP juga akan mengeluarkan borang yang serupa tapi tidak sama untuk mendapat Bantuan Rakyat 1Malaysia sebanyak RM 500??

Tapi borang ini bukan untuk digunakan bagi memohon bantuan RM 500 tetapi sebagai borang untuk menyimpan  maklumat pengundi dalam rumah bagi kegunaan Pakatan Haram!!??  Mungkin borang ini tidak akan sampai kepada pihak yang berkaitan cuma diperap di dalam guni DAP, PAS mahupun PKR!!??  Awas dengan penipuan sedemikian!!??  Jangan sekali -kali menyerahkan borang kepada pihak pembangkang tetapi datanglah ke pusat dan agensi kerajaan yang telah dilantik!!??
Amaran sudah diberi dan sekiranya bantuan tidak sampai ke pihak yang memerlukan akibat angkara Pakatan Haram ini maka janganlah kita menyalahkan kerajaan!!??  Data yang dikongsi adalah maklumat berguna untuk pihak Pakatan Haram memancing undi!!??  Jaga maklumat peribadi keluarga anda dengan selamat sebelum disalahgunakan oleh Pakatan Haram!!???

Sila rujuk di sini

LHDN juga mengingatkan orang ramai agar tidak terpedaya dengan agensi yang menjual borang permohonan Bantuan Rakyat 1Malaysia ini!!??

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More