Thursday, October 13, 2011

Lagi Skandal Seks!!! Anak VVIP Cabul Pulak!!

 Lu langsi lu kena londeh!!  Setiap perbuatan akan dibalas oleh itu minta maaflah cepat-cepat.  Dunia politik memang sudah ternyata akan bongkar-membongkar untuk memaklumkan kepada rakyat sekiranya wakil mereka memang layak di Dewan Undangan Negeri mahupun Parlimen!!!

Oleh itu berwaspadalah wahai VVIP yang menggunakan wang untuk membersih kekotoran yang diconteng oleh anak beliau!!!  Arang yang diconteng kemuka tidak akan hilang!!!  PRU -13 dah dekat!!??  Kalau takut dilondeh silalah minta maaf dan bertaubatlah!!!!

BONGKAR ! Anak Pemimpin Tinggi Politik Cabul Kehormatan Budak Sekolah





Satu informasi sah yang MiM terima hari ini. Di fahamkan bahawa anak seorang pemimpin tinggi politik telah mencabul kehormatan budak sekolah!
Dan yang dicabul itu adalah rakan sekelas budak tersebut. Dek kerana rosaknya moral anak lelaki beliau, ratusan ribu ringgit telah disogok kepada ibubapa budak perempuan tersebut supaya tidak diheboh-hebohkan kepada masyarakat.
Apabila ditangkap oleh guru disiplin sekolah tersebut, budak lelaki itu dengan sombongnya mengatakan bahawa beliau adalah anak seorang VVIP. Maka, budak itu merasakan dia untouchable dan semua orang takut kepada bapa beliau!
Dek tidak dapat menanggung malu, bapa VVIP itu telah memindahkan anak beliau ke sekolah lain. Dan perkara ini hanya diketahui oleh mereka yang terlibat sahaja dan juga pegawai-pegawai penting VVIP tersebut!
Tetapi cukupkah dengan sogokan sebanyak itu ? Apakah VVIP itu boleh terus mempercayai pegawai-pegawai beliau?
Satu hari nanti, rahsia akan terbongkar juga!
Makanya, kepada mana-mana pemimpin tinggi politik yang mempunyai anak lelaki di sekolah menengah dan terpaksa ditukar sekolah, MiM hanya mahu berkias dengan peribahasa 'siapa yang makan cili, dialah yang terasa pedasnya' !!
Jangan risau! Bukti sudah ada dan jangan bimbang kesahihan cerita MiM ! Anda sendiri tahu stail MiM memblogging.
Mahu tahu siapakah VVIP tersebut?
MiM dan rakan-rakan akan dedahkan satu masa nanti! Lagi pun PRU13 sudah dekat!

Jika VVIP ini masih langsi, arrogant, tidak minta maaf dan tidak cool off, beliau akan dilondehkan juga!

We will see whether he understand or not ! MiM akan pantau mulai dari sekarang.

Clock is ticking...

Dan jangan kata MiM tidak memberi amaran ! Seperti yang MiM katakan, siapa yang makan cili, dia yang terasa pedasnya!

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More