Monday, October 17, 2011

Menjelang PRU- 13!!! Rosmah dan Najib Difitnah Lagi!!!

Rekayasa Fitnah Pakatan Haprak!!!
Momentum PRU-13 kini bermula.  Ini dengan tersebarnnya rekayasa fitnah cincin Rosmah.  Kalau tidak Chegubard siapa lagi?  Hanya Chegubard yang masih frust menonggeng kerana tidak ditonggeng oleh Anwari!!!???  

Adakah ini bermaksud Pakatan Haprak akan membubarkan kabinet negeri untuk berentap di PRU-13?  Beranikah mereka untuk melepaskan negeri mereka yang diidamkan sekian lama?  Mereka sudah mengetahui bahawa keputusan PRU-13 tidak akan menyebelahi mereka lagi!!??  Rakyat sedar dengan pembohongan mereka!!!??  Sememangnya mereka memang sudah tahu kekalahan akan mengetuk pintu rezeki mereka menyebabkan mereka mengeluarkan fitnah dalam bentuk rekayasa.  

Siapa yang pandai mengolah ayat memang orang yang bijak...tetapi siapa yang suka menabur fitnah adalah orang yang rugi!!!

Semua orang sedar cincin itu bukan milik Rosmah!!??  Kerana begitu terdesak maka Pakatan terpaksa mengedarkan bahan cetak yang sudah ditempah sebelum ini!!??  Walaupun  mereka sedar bahawa mereka akan terbukti menipu rakyat serta pecah tembelang sekali lagi!!??  Apa nak buat!!??  Wang pendahuluan sudah dibayar, kalau tidak disebarkan maka rugilah Chegubard!!???  Dah sah terdesak!!???

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More