Tuesday, November 22, 2011

Syed Husin Ali Tulis Buku Buka Pekung AlJuburi Bang Enon@Non!!!??

Buku inilah yang membuka pekung Bang Enon!!  Buku inilah alat terkahir untuk menolong Bang Enon Pembulak untuk mendapat kerusi Putrajaya!!??

Dengan penerbitan buku ini, maka orang yang bukan asal-usul lembu seperti Rafizi, Saiffudin dan Zuraidah Kerbs akan memahami cinta Beng Enon dan pengorbanannya.  Di samping itu jelas terserlah penulisnya yang telah babo untuk menyatakan hasrat kecewa dan telah menjadi adat turun temurun pakatan haram mahupun parti kelentong rakyat yang mereka sentiasa akan kalah dalam setiap PRU!!??  Cuma rakyat lembu dan penyokong lembu sahaja yang akan menyokong PKR!?!?  Lembu Malaysia asli lebih rela menyokong Harimau Malaya daripada bulan dubur AlJuburi!!??

Fitnah dan cerita angan-angan sahaja seorang yang babo ditulis dan menghiasi setiap lembaran, tak payahlah buang duit memang buku ini sesuai untuk golongan Al Juburi yang suka dipuji, digelar hebat dan dipandang kayo!!??  
Syed Husin Ali juga kata dia juga teringin nak menjadi Yang Berhormat tetapi bila bertanding asyik kalah, malah nak dicalonkan bertanding di Parlimen Kota Bharu pun ditolak kerana dilabel sebagai “anak kominis” oleh kepimpinan PAS pada masa itu. Jadi menjadi Senator adalah jalan mudah untuk dia menjadi Yang Berhormat melalui “pintu belakang!”. ......YB Zul Nordin
Menarik sangatkah buku ini daripada penulis yang teringin?!!  Saya syorkan jadi kertas pembalut belacan pun tidak layak!!!??

Kalau nak bac lebih lanjut silalah ke Wira Kenyalang
Isu NFC dapat diselesaikan dengan bersepadu sekarang muncul isu Angkatan Tentera Malaysia yang dibangkitkan oleh Cinakini!!?? 

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More