Wednesday, November 2, 2011

Pemuda PAS Gertak Ambiga?!!!

Kononnya Ambigagap dibayangi oleh Pakatan Rakyat yang terdiri dari PAS, PKR dan DAP?!!  Kenapa pula Tantawi menggertak Ambigagap?? Sila lihat di sini.

Memandangkan isu Bershit hampir membuatkan Ambigagap dibuang negara??!! Kini dia mula mencari platform baru dengan menyokong hijra atau menukar jantinanya!!???  Tidak mustahil Ambigagap keturunan hijra yang duduk di landasan keretapi di Bombay??!!  Hijra ni betina yang lahirnya jantan tapi dipotong habis sebab nak gelek bonton!!!???

Di Singapura pun golongan ini tidak digemari oleh penduduk di sana?!!  Akibatnya mereka ditangkap?  Kenapa pula mereka ini ingin menjadikan Malaysia sebagai tempat mereka beriadah dan bermastautin?!!!  

San Francisco sudah menjadi kota mereka dengan adanya penaja seperti Pe*s* untuk segala jenis kegiatan maksiat yang melibatkan tayang badan, suka sejenis dan diluar tabii?!!!  Memang sesuailah PR menjadikan hal ini sebagai manifesto mereka menjelang PRU-13!!??


Jaga bonton!!??  Golongan Anwarina sekarang sudah dipaksa keluar!??  Hati-hatilah dengan siapa di belakang anda seumpama memasuki kawasan SOHO di London!!??


Di SOHO London, golongan ini sentiasa menerima bala dengan kedai dan restoran mereka diletupkan oleh pejuang akhlak kemanusiaan!??  Adakah Malaysia akan menerima nasib yang sama apabila memerdekakan golongan diluar tabii ini??!!!!


Ini merupakan senarai para penyokong kaum hina?!!  Berhati-hati apabila memasuki kawasan atau berhampiran dengan tempat mereka?!!  Mereka ini akan bebas meraba anda seperti yang dimahukan Ambigagap yang kurang diraba??!!!


Amnesty International Malaysia
Bar Council Malaysia Human Rights Committee
EMPOWER
KL Word
KRYSS (Knowledge & Rights with Young people through Safer Spaces)
Justice For Sisters
MyConstitution Campaign
MyNetra
Precious Old China Restaurant
PT Foundation
Pusat Rakyat LoyarBurok
Rev Yap Kim Hao
Quek Sue Yian
SUARAM
Tenaganita
Women's Aid Organisation
Women's Candidacy Initiative
United Nations Theme Group on HIV


~ ~ ~

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More